Dagens ridpass!

Vilken skitväder det var idag! Jag och mamma tänkte rida ut på morgonen, men det kom så mycket regn och senare blev det även snöblandat så vi bestämde oss för att köra hästarna till ridhuset så jag kunde rida båda där.

Började idag med Larko, han var faktiskt ganska så fin, lite stirrig, vet inte riktigt varför, men han gick bra ändå. Gjorde mest lite lösgörande övningar.

Gjorde i princip samma sak med Blondie sedan, hon var riktigt fin! Hon fick även hoppa två små språng, jag kunde inte låta bli ;) Måste verkligen bada henne, hon är inte vit längre utan lite sådär snyggt gulfläckig! ;) Vita hästar är så fina, men jobbigt att hålla rena! Är väldigt glad för att inte Larko är vit ;)

Imorgon blir det uteritt om vädret är bättre! :D

Jag och Larko tävlade i fredags också, uppdatering och film om det kommer! =)


Det fick bli en gammal bild på mig och Larko, hade inga på denna datorn! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0