Longering

Idag hade jag bara en lektion som började 13.40 så jag passade på att åka ut till stallet på morgonen istället.

Blondie skulle vila idag och Larko longerade jag, han gick bra, dock var det något som han fick syn på och blev jätteuppstressad, han får nästan alltid syn på något längst upp i paddocken även när man rider och då blir han helt plötsligt jätterädd för det, men sen när han hade lugnat sig lite gick det jättebra. :) Dock så regnade hela tiden när jag longerade..:(

Åkte även till Horze sen och köpte ett flugtäcke till Larko och ett eksemtäcke till Blondan, vi får se om de passar, tänkte prova dom när jag tar in dom i eftermiddag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0