Lördag+Söndag

Lördag

Trimmade Blondie lite i paddocken, måste säga att hon var ganska ofokuserad och lite stel, men det blev bättre framåt slutet. Ställde även upp ett "sockerbitshinder" på volten som jag hoppade och bytte galopp över, det var såklart jätteroligt enligt Blondie ;)

Larko red jag på slingan som går runt huset, han var faktiskt snäll, det brukar han inte riktigt va när han är ute själv, men vi kunde tom galoppera utan att han fick fnatt ;)

En tjock Larko hösten 2008 ;)



Söndag

Idag red mamma och jag ut båda pållarna, den vanliga rundan på ungefär 40 min, Larko skötte sig fint och likaså Blondie. Idga var det så varmt så vi släppte ut båda utan täcke :) Tänkte ta med kameran nu när vi ska ta in dom och ta lite nya bilder på båda :D

Terrängträning i Gärds :)

Kommentarer
Postat av: elin ohre

svar: åh, tack JOJO! gör mitt bästa <3



gillar sista bilden! så härlig!

2010-04-27 @ 21:23:46
URL: http://spacefortwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0