SNÖ!

Fy fan för all snö säger jag bara! Igår så åkte vi ut för att ta in hästarna och sen kom vi inte hem igen! Vi körde fast två meter från uppfarten, trots fyrhjulsdrift och jeep! :S Så vi fick övernatta på Sjöstorp.
Men imorse var vägen plogad så vi behövde "bara" skotta uppfarten, det tog typ 30 min, men nu är jag iaf hemma ;)

Kunde då inte rida igår då som ni förstår, jag skulle egentligen hopptränat med Larko, men det blev inget med det. Ska hoppa på torsdag nu istället =)

I förrgår red jag iaf i snön i paddocken med Larko och mamma red Blondie. Det funkade jättebra att rida där :)

Ska se om jag lyckas rida idag, vi kan inte ta oss till ridhuset, så isåfall får jag ta och rida i paddocken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0