Pay and Jump och snöritt

Idag var vi först på Pay And Jump med Larko i Flyinge. Vi bestämde oss i sista sekund ifall vi skulle åka eller inte, eftersom det snöade så himla mycket!

Väl i Flyinge var det KAOS! Alla kom försent, men alla skulle hoppa ändå, så det blev extremt klyddig i startlistorna, men iaf, tillsist fick jag starta! :)

Larko var jätteduktig, hoppade riktigt fint, och allt gick finemang tills ett hinder då jag gjorde ett av mina klassiska misstag, dvs, såg att distansen var lite lång och i istället för att sitta tillbaka och på med benen så reste jag mig lite upp och red sjukt dåligt, så det blev en förbispringning, men sen blev jag arg på mig själv och då gick det ;)
Bra att jag fick tävlingsträna en gång innan tävlingen i helgen :)

Två-tre veckor gammal bild på Larko i ridhuset!


Sedan red jag somsagt Blondan i snön ute på ängen bakom huset. Det snöade fortfarande riktigt mycket, så bilderna blev väldigt snöiga ;) Men hon var iaf jättepigg och jag tror verkligen hon hade skoj! :D





Hade vita ridbyxor på mig när jag red Blondie eftersom jag hade dom på Pay and Jumpen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0